OPGAVEN
Ole Lynggaard ønsker gennem sin annoncering at understøtte salget ude hos sine forhandlere og pleje sin meget stærke profil.
LØSNINGEN
På et marked inden for mode kan det være en udfordring at slå sit brand fast hos de potentielle kunder, da udvalget er meget stort. Med en produktportefølje af høj kvalitet valgte Ole Lynggaard en kontinuerlig kampagne i VIVA, hvor der var overensstemmelse mellem firmaets målgruppe og VIVA’s læserprofil.
RESULTATET
Resultatet er rigtigt flot, særligt hos de kvindelige læsere.
– 7 af 10 kvindelige læser husker at have set annoncen i Viva
– 1 af 3 læsere af Viva vil tage kontakt til Ole Lynggaard
– 8 af 10 læsere af Viva har en positiv holdning til Ole Lynggaard.
"VIVA er et af vore vigtigste annoncemedier. Ved at annoncere i VIVA er vi sikret optimal opmærksomhed i et aktuelt redaktionelt miljø. Vi når vores målgruppe, som er moderne, købestærke kvinder, der interesserer sig for mode og design. Den seneste annoncetest dokumenterede, at vore annoncer i høj grad påvirkede Jyllands-Postens læsere og har styrket vores kunde-brand-relation."Inken Frellesenmarketingkoordinator, Ole Lynggaard CopenhagenPubliceret 02 jun 2016
Ole Lynggaard
Kontinuerlig annoncering i Viva skaber stærke relationer
Jyllands-Posten
· Oct 13, 2020